Stage, Vliegen en Chillen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lidy - WaarBenJij.nu Stage, Vliegen en Chillen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lidy - WaarBenJij.nu

Stage, Vliegen en Chillen!

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

13 Januari 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Inmiddels ben ik alweer anderhalve week op Curacao en wat is het hier lekker! Ik heb al veel mooie dingen mogen zien en doen.

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Barry en Tony (huisgenoot en vriend van hem) in een klein vliegtuigje rondom het eiland en klein Curacao heen gevlogen. Dit was echt een onvergetelijke ervaring. Het vliegtuigje was zo klein dat je ook daadwerkelijk alles in de lucht voelde. Het leek af en toe wel een achtbaan. Buiten dat was het gewoon echt heel erg mooi om (klein) Curacao van boven te zien. Bij het Sea Aquarium konden we de dolfijnen in de zee zien zwemmen en uiteraard hebben we ook de handelskade van boven gezien! Ik heb een aantal foto's van deze trip bij dit verslag gevoegd.

Zaterdagavond mijn eerste echte stapavond. Dit was een festival, TikTak, bij Cabana Beach. Dit was echt een heel gaaf feest. Het begon al om 17:00 uur waardoor je lekker op tijd 00:30 thuis was. Dit kwam goed uit want zondag stond er ook weer een hele hoop op het programma.

Zondag was echt een superleuke dag! Ik ben met Joost, Karlien en Jori in de ochtend eerst naar Shete Boka geweest. Dit is een natuurpark met zeven inhammen aan de zijkanten van het eiland. Dit geeft hele mooie gezichten bij de rotsen (ook hiervan heb ik foto's toegevoegd). Na de tocht door het natuurpark zijn we doorgereden naar het strand van Porto Mari. Dit is echt een mega relaxed strandje het is helemaal niet groot en er hangt een hele fijne sfeer. Daar hebben we verder de hele dag gelegen. Uiteindelijk hebben we nog een lekkere spies/pizza gegeten bij het Wilhelminaplein.

Mijn eerste anderhalve week stage zit er ook op! De advocaten zijn hier ook allemaal heel erg chill en aardig. Ze nemen even de tijd om een praatje te maken, dat maakt het wel een fijne stageplek. De eerste week had ik even moeite om erin te komen. Dit kwam ook wel een beetje omdat er nog niet zoveel te doen was omdat het de eerste week van het jaar was. Inmiddels ben ik in de tweede week al mee geweest naar de rechtbank en ben ik samen met Joost op een heuse spionnenmissie geweest. Elke dag is op dit moment wel weer gevuld met allemaal opdrachten. Ik heb er vertrouwen in dat ik op deze stage heel erg veel ga leren en dat is natuurlijk ook de bedoeling.

Vanavond ga ik bootcampen op Curacao ik ben erg benieuwd hoe dat is. Daarna gaan we nog even wat drankjes drinken bij Cabana Beach! :D

Tot snel weer!
Als de foto's er nu nog niet meteen onder staan komen ze nog ;)

Veel liefs,
Lidy

  • 14 Januari 2016 - 08:29

    Annie Nabbe Steeghs:

    Hoi Liidy Wat leuk om weer wat nieuws van je te lezen.Je eerste indrukken en ervaringen zijn al heel goed.Dat is een mooie start.Al mooi veel moois verkend Leuke mensen om je heen.En het echte werk is ook al voor je begonnen.We kijken weer uit straks naar een nieuwe update Gr uit Boxmeer en waarschijnlijk gaat het hier nu echt winteren ANNIE JAN xx

  • 14 Januari 2016 - 09:59

    Jan Nabbe:

    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.Mooi verslag weer. gr Jan

  • 14 Januari 2016 - 10:02

    Nicky:

    Klinkt goeeed! Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar, geniet ervan! Liefs Nicky

  • 14 Januari 2016 - 10:20

    Mams:

    Lieve Lidy,

    Weer een leuk verslag blijft elke keer leuk om zo een verslag te lezen van jou stage en de dingen die je daar onderneemt. Ik geloof meteen dat dat een ervaring op zich is met zo'n klein vliegtuig boven het eiland te vliegen.
    Fijn dat je leuke mensen om je heen hebt. Doet ook ons goed om te horen dat je het erg goed naar de zin hebt.
    Wat Annie ook zegt de winter staat op het punt om gaan te beginnen in Nederland. Het is koud.
    Pak er vandaag maar eentje extra op de Beach want pap en mam zijn vandaag 33 jaar getrouwd.
    Als het bij Chiel lukt en uitkomt gaan we in het weekend ff een bakkie doen.
    Liefs en geniet ervan.

    Dikke kus Pap en Mam

  • 14 Januari 2016 - 21:45

    Els:

    Hoi Lidy

    fijn dat je het zo goed naar je zin hebt daar !
    Vooral belangrijk dat je een leuke stageplek hebt.
    Mooie foto's zeg!!!
    Geniet ervan !!!
    Jacques& Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2016

Bezoek uit Nederland en de laatste dagen

01 Maart 2016

Antilliaanse verjaardag!

09 Februari 2016

Carnaval op Curacao!

13 Januari 2016

Stage, Vliegen en Chillen!

03 Januari 2016

Ik ben geland!
Lidy

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 4531

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: