Antilliaanse verjaardag! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lidy - WaarBenJij.nu Antilliaanse verjaardag! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lidy - WaarBenJij.nu

Antilliaanse verjaardag!

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

01 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Wat gaat de tijd hier toch snel. Inmiddels zijn mijn laatste drie weken op Curacao aangebroken. Afgelopen vrijdag was mijn laatste stagedag. Dat was toch wel een beetje gek, ik voelde me echt een deel van het team geworden. Mijn stagebeoordeling was erg goed. Ze stelden me zelfs voor om gewoon lekker op Curacao te komen werken. Maar ik weet niet of dat nou wel zo'n goed idee is... haha :)

De laatste vrijdag op stage werd wel even goed afgesloten met een vrijdagmiddagborrel die nogal uit liep. Ik was geloof ik om half 4 pas thuis. We hebben ook een hele leuke foto van deze avond, die staat op mijn Facebook.

Naast het feit dat mijn stage is afgesloten ben ik ook weer een jaartje ouder geworden. Mijn huisgenootjes (Karlien, Ellis, Jori en Jasmijn) hebben heel erg hun best gedaan om er een topverjaardag van te maken. Ik moet zeggen dat ze dat ook heel erg goed is gelukt. We gingen vrijdag stappen omdat ik om 12 uur jarig was. Waar we waren was het toch niet zo heel gezellig als gehoopt daarom gingen we naar huis om te auto op te halen. Ik mocht de hele tijd niet naar binnen dus ik vroeg me eerlijk gezegd wel een beetje af wat er nou aan de hand was.
Inmiddels in de auto naar Wet and Wild (een beachclub) was ik het alweer vergeten omdat we alle radionummers uit volle borst meezongen. Bij Wet and Wild was het echt een leuke avond! Ik werd zelfs om 12 uur even benoemd als jarige Jop haha :)

Toen we weer thuis kwamen hing het hele huis vol met ballonnen! Daarom mocht ik dus niet naar binnen :D De volgende ochtend kreeg ik ook nog eens cadeaus van de huisgenootjes. Dat waren echt top cadeaus. Een cadeau zijn drie bordjes van oud hout die aan elkaar gemaakt zijn door middel van touwtjes. Deze zijn beschilderd in hele leuke kleurtjes en de tekst 'Bon Bini Dushi Lidy Curacao '16' een mooi aandenken dus!

Voor nu ga ik nog even genieten van mijn tijd hier (VAKANTIE!) en probeer nog zoveel mogelijk strandjes te zien en een mooi kleurtje op te doen. ;)

Heel veel liefs,
Lidy

  • 01 Maart 2016 - 13:50

    Annie Nabbe Steeghs:

    Hoi Lidy leuk verslag.Dat was nog eens een verjaardag zo buiten de deur dan hi... away from home.Onvergetelijk.Als je terug bent is hier net de lente begonnen dus een milde overgang
    GENIET nog van de laatste weekjes en wat daarin nog komen gaat binnenkort is helemaal.geweldig Gr uut Boxmeer van Jan en mij xx

  • 02 Maart 2016 - 20:05

    Riky:

    Ha Lidy.
    Leuk om al je verslagen te lezen. Je hebt het er goed naar de zin gehad en heerlijk genoten! Super!
    Nog een fijne 3 weken.
    Groetjes Henk en Riky

  • 03 Maart 2016 - 06:37

    Trudy:

    Hej Lidy, Leuk om zo iedere keer weer op de hoogte te blijven van je belevenissen in Curacao. Geniet ook van je laatste weekjes vakantie daar. Groetjes Trudy en Willy.

  • 03 Maart 2016 - 10:53

    Daniëla:

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk dat ze je zo verrast hebben. Nog veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2016

Bezoek uit Nederland en de laatste dagen

01 Maart 2016

Antilliaanse verjaardag!

09 Februari 2016

Carnaval op Curacao!

13 Januari 2016

Stage, Vliegen en Chillen!

03 Januari 2016

Ik ben geland!
Lidy

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 4511

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: